Save me

En dag av råplugg, yes box. Religion i första hand, finansiering & kalkylering i andra och aktiekunskap i tredje. Jag behöver verkligen jullov, tyvärr så är även det späckat med diverse skoluppgifter :R Får nog se mig i stjärnorna efter riktigt ledighet tills jag slutar skolan.. och det är ett halvår kvar! Men men, tiden springer iväg, allt går så snabbt så det är väl bara att härda ut.

Igår kväll var det jobbet som krävde sitt: 5 vikarier, en strejkande lift och krävande vårdtagare. Jag kan ju knappast säga att jag var glad när jag stapplade in på jobbet fem minuter efter 21 och möttes av de andra som var påväg hem "Var fastnade du?" Give me a break... Tittade på deras tider när de var klara: 20.40. Jag trodde att man samarbetade på ett jobb, i det här fallet är det väl självklart att man ringer runt och frågar hur det går för de andra? Det är i alla fall en självklarhet för mig... Men nej, nej. "Var fastnade du?"... Ingen idé att fråga det när jag väl kommit därifrån.



Klockan är 17.30. Religionsarbetet går inte mycket framåt. Jo, det går framåt, men sakta. Pepparkaksburken hjälper inte till :/ Too bad, för pepparkakor är gott, men dom gör inte så stor nytta nu när jag behöver vara smart och alert. Passar nog bättre när man ska vara snäll och gosig :)

Kommentarer
Postat av: Lovemate

Dumma jobbarkompisar!

Men idag får du iaf lussekatt och kram. Och varm chokelad om du vill. Snart kommer du hit, jag längtar. Puss

2007-12-16 @ 11:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback