Åhhh!

ORKA IQ-BEFRIADE MÄNNISKOR!!


Vad är det för fel på de yngre generationerna!? Jag orkar inte!! Ok, jag har en dålig dag, ska hon behöva komma och göra den värre!? Bara för att jag inte tycker att det är helt ok att hon tar mina grejer, utan att fråga. Sliter ut mina grejer i förtid, utan att be om lov. Sitter vid min dator utan att ens höra sig för om det är ok! Visst, jag är inte hemma, men va fan, orka logga in jämt och se "Du har 221 olästa mail" - Jag har inte 221 olästa mail! Jag har inte ett enda oläst mail! Hon loggar in på msn fast hon har ett helt fungerande msn själv! Åhhh! Och vad mer!? Jo, hon snodde tillbaka webcamen, som hon inte har någon som helst användnig för! Den funkar för fan inte på hennes dator! Nu kommer jag aldrig köra henne mer, aldrig vänta på henne på morgonen, inte låna ut det minsta. Det kan hon gott ha, otacksamma människa!

Kommentarer
Postat av: Marek

Oj, har du redan märkt att din obotligt korkade syster är världens mest otacksama och egoistiska människa. :R Tracka inte ner på hela generationen bara för att hon är blåst, men du skulle, för en gångs skull, försöka hålla ditt löfte om att inte köra henne osv. Sålänge du inte är ihärdig så kommer hon ändå inte fatta.

2007-02-08 @ 09:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback