Äntligen

Äntligen har jag fått ändan ur huset och gått och köpt mig ett månadskort på Corpus. Tränade gjorde jag med, och det känns. Både psykiskt och fysiskt. Sådär gott trött är jag som man bara blir av träning (hmm, finns nog lite annat som kan få en sådär gott trött med ;), men med träning kommer blodsockerras, redan varit låg två gånger. Hoppas att jag får sova i natt. Annars var det underbart att vara tillbaka där, träffa lite folk, jag är nog en såndär gruppträningsmänniska, mycket roligare än att kämpa på själv ute i snömodden. Sara och jag har redan börjat planera helgen och kommande vecka :P


OBS!

Min syster är brunett!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gosh i taket, brunett! Det ska bli intressant att se :) Kul med träningen, att du kommit gång igen. För min del blir det hemmaträning.. snåljopen har hittat mig också.. men mår också bättre av att inte gå dit.. jaja! Pussis

Postat av: Maria

Varför inte ringa mig?

2007-03-01 @ 15:21:41
Postat av: sauwra

åååh jag tror att jag såg din syster idag men kände ju inte riktigt igen henne. nu vet jag varför =)

2007-03-01 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback