"Det är generation Grynet som växer upp nu"

Citerar ur BT idag. Det var det bästa jag läst på länge. För alla kommer väl ihåg Grynet? "Helt sjukt bra!"-rosaglittrande "never-want-to-grow-up"-tjejen på SVT. Elin nåt hette hon kanske.. "Ta ingen skit!" var väl i alla fall hennes filosofi. Så som jag ser det har "generation Grynet" twistat detta till "Säg inte åt mig vad och hur jag ska göra, jag kan allt och vet bäst själv", vilket är två helt olika saker.


Kommer vi bara leva i 30 år till? Hmm, hoppas inte det. Enligt NASA kan ju så va fallet.
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1005144,00.html 
Känns konstigt när man tänker på det.. Att allt liv skulle upphöra. Inte ett ljud, inte ett knyst, inga andetag...
Skrämmande.


Var hos polisen idag och blev rånad på 400 spänn.. Det är vad ett nytt pass kostar. Var tvunget. Lika bra att fixa allt när man ska åka till det mest om-sig-och-kring-sig landet i världen.


Var även och åt god Thai-mat med Malin idag. Trevligt, trevligt och gott, gott! Eller för att citera syster:
"Mums-mums!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback