Everything goes down from here

Lika bra att gå och gräva sig en grav? Ärligt talat, jag orkar inte. Hela denna veckan har varit rent ut sagt förjävlig. Började väl egentligen redan förra veckan. Hur kan jävla IB klanta till det så? Till råga på allt skickar dom ömdömen till ämnen jag absolut inte behöver. Det där fanskapet Fredrik Moberg förföljer mig, jag behöver inte än en gång veta att arslet hatar mig och tycker att jag inte duger någonting till. Jag vet att jag suger i kemi, men jag är inte så dålig som de pappren säger mig. Förbannade människa! Jag hoppas att jag får se de andra omdömena innan någon säger något definitivt med dem. Det är ju löjligt, man betygsätts ju på helt olika grunder i så fall. Men orka läsa 300 poäng extra nån gång, och när är nån gång? Inte nästa år i alla fall. Jag får väl hoppas på att tenta av dem. Kanske betala 500 spänn per prov? :R Är det ens lagligt att ta betalt för?

Ska egentligen sitta och studera till historian nu, men nada motivation... Jag vill bara sova. Undra när jag tas in på psyket och får min första diagnos. Schizofreni eller manodepression kanske? Blev lite biten av psykologilektionen idag. Sry.. Ska väl vara glad att jag tar mig igenom den kursen excellent i alla fall och att mina provresultat faktiskt håller kvalité fortfarande.. Men det är väl bara en tidsfråga när den trenden skall till att brytas med.


Snälla, ge mig en kram någon, jag i desperat behov efter en...

Kommentarer
Postat av: Marek

Kram. :)

2007-02-10 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback