I'm free!

GuardianEn sådanhär mackapär har jag haft i 3 hela dygn nu. Väldigt smart, men orimligt klumpig. Gott att kunna se blodsockret utan att sticka sig i fingrarna, men sanningen är att jag har nog tagit mer prover i fingrarna nu än vad jag gjort på många år! Den mätte nämligen inte riktigt rätt. Typ +/- 1-2 enheter. Det gör mycket i frågan om man är låg eller inte. Men nu är den borttagen och jag har rodnader och klister som minnesmärken på magen.

Maria var här igår :) Mycket trevligt! Synd att jag blev inringd att jobba med så kort varsel, men vi får ta och träffas snart igen. Ska jobba hela helgen nu.. Börjar om två timmar. Tur att de flesta av dem man besöker är tacksamma mot en när man kommer. Blir mycket roligare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback