Jag älskar dig, Marek Behrendt

Två år har passerat. Två hela år har jag fått vara en del av ditt liv. Två  underbara år.

Jag har fått uppleva så mycket tillsammans med dig. Upptäckt och lärt mig saker som jag antar att jag aldrig hade lärt mig annars. Det är inte alla som vet vad en nosemanual, frontflip eller boardslide är, men jag vet :) Om det inte varit för dig så hade jag väl aldrig lärt mig att sluta hicka. Det var du som gjorde O'boy till en speciell dryck, för just den O'boyen räddade antagligen mitt liv i dubbel mening. Innan jag mötte dig så hade inte varje dag en mening, men det har den nu. Och vet du vad du har fått mig att upptäcka och lära mig mest om? Du har lärt mig vad kärlek är. Du har gett mig den där underbara känslan i magen som kommer så fort jag ser dig, hör dig, tänker på dig, är med dig. 

Jag älskar dig Marek

Beachmys

Chemistry was crazy from the get go
Neither one of us knew why
We didn't build nothing overnight
'Cause a love like this takes some time
People swore it off as a phase
Said we can’t see that
Now from top to bottom
They see that we did that
It’s so true that
We’ve been through it
We got real sh**
See baby we been

Too strong for too long and I can’t be without you baby
And I’ll be waiting up until you get home 'cause I can’t sleep without you baby

Hugin'

"Ich kenne nichts, das so schön ist wie du"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback