Jobb, jobb och mockafjong

Var uppe på sjukhuset idag och fick en Guardian-blodsockermätare som betstår av en nål insatt i magen, en sensor fastklistrad på magen och en stor mottagare, lite bökigt, men jag kan se hur blodsockret ligger dygnet runt nu i tre dagar utan att sticka mig i fingret. Den säger till mig när jag är låg och när jag är hög. Dessvärre har blodsockret pendlat väldigt idag, får hoppas att kurvorna är bättre imorgon.

Jag som inte skulle jobba något på lovet ;) Har jobbat hela helgen, igår och så ska jag jobba fredag, lördag och söndag. Money's always funny. Väntar med förtjusning på utbetalningen av lönen i mars :P Passar väldigt bra att få den 2 dagar innan jag åker iväg :) Great great great!

Alla Hjärtans Dag imorgon. Och vad ska jag göra? Jo, shoppa ;) Kan ju glädja hjärtat lite kanske. Hittade faktiskt ett par byxor (do the big wave!) och två kortärmade, mycket fina, skjortor idag, enda minuset är att de är lite korta i magen, inte till någons fördel, men dom var ju så fina annars så dom hamnade i mina klor ;)


Kommentarer
Postat av: katta

jag skall få en guardian i nästa vecka att prova på. hur gick det för dig med den? var den mycket i vägen? jag har pump så det känns lite jobbigt att ha två klumpar på sig kan jag tänka mig..

2007-04-12 @ 11:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback