Ljusglimtar

Fick mail från min gamla svenskalärare och han meddelade att jag ska få ett betyg av honom :D Jag har stora förväntningar då jag väntades nå "minst en sexa" i slutbetyg på IB, så om det blir mindre än motsvarande i svenska systemet, då blir jag obeskrivligt besviken och kommer förbanna den annars helt underbara svenskaläraren Anders till förbarmelsen.

Solen lyser helt underbart och jag skall till skolan för två lektioners skull, orkade inte riktigt imorse, men nu är jag på fötter igen, lika bra att gå dit. Kan ju missa något av intresse, dessutom så behöver jag ha lite böcker för lovet. Kan ju få en impuls att studa lite?

Maria har försökt hjälpa mig med min dator så gott det går, men den verkar definitivt strejka, tack ändå :) Datorer och jag funkar ibland, basics, men inte avancerade grejor.

Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback