Mobbad

Jag blir mobbad för att jag har en lärare som bryr sig. Ok, han satte upp en lapp på mitt skåp "Vaaah? Vet han vart du har ditt skåp?!" Han skickade ett sms "Öhh, har han ditt nummer??" och ringde fyra gånger "Va det jobbet som ringde eller?" "Nä, det var Peter" "Vaah? Ringer han till dig!?" Nu har jag allt satt griller i huvudet på Sara och Sara. Nu kickade deras fantasier igång. Hehe, dom är roliga dom ;)

Engelska snart, sista lektionen, gottigott. Skulle egentligen haft samhäll också, men det var ju läraren så snäll och informerade mig om att den var inställd. Ska ta och plugga en timme istället. Välbehövligt.


Nu går vi Sauwra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lisa! Det låter oroväckande då ens lärare börjar skicka sms ;) Antar att det var Peter Kiel som var den berörda.. mohaha! Vi som trodde att han var åt andra hållet, så att säga! Åh, jisses.. nu har vi fått att tänka på.. Puss till dig

Postat av: Lisa

Hrm, nej, inte Peter Keil, Peter Dahlström ;)

2007-02-27 @ 22:08:51
Postat av: Sara (brainy)

hahah, det är faktiskt lite weird. haha "aaa här har du desserten (det är jag som är desserten, med sprutgrädde)" haha.

2007-02-28 @ 20:32:53
Postat av: Lisa

Haha, Sara, ni två har liiiite vilder fantasi :P

2007-02-28 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback