Orörd snö där vargavintern drar fram

Told you so. Vargavinter i slutet av februari. Gläk. Kunde vi klarat oss utan. Klart att snön är vacker, särskilt när den får ligga sådär orörd och gnistrande vit, men inte nu! Den tiden är förbi.. Nu ska vi ha vår!

Jag har blivit beroende.. Av Justin Timberlake! Gaah! "What goes around, comes back around" Kan inte sluta lyssna. Ihhh! Sara ta med mig till konserten i sommar!

Just nu lever jag på Stefanies lycka, ja, hon har verkligen den tendensen att smitta av sig när hon är glad :) Först beskedet om att hon blev antagen till hotellskolan i Holland, och sen nu att hennes amerikanske pojkvän klarade sitt amerikanska medborgarskapstest som gör att han kommer komma hit när det är dags för balen i Borås. Hon har verkligen "flow" den tjejen :)

Shit, nästa vecka kommer bli trög. Jag kommer i princip bara komma hem och sova. Ska jobba kvällen tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Sen blir det säkert jobb den helgen med, men det är en annan femma. Tur att det inte är några gigantiskt hemska prov på schemat inom det närmaste.

Nepp, nu ska jag sova, skulle jag gjort för ett tag sen, men allt drar ut på tiden. Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback