Översvämning och isregn

Jag längtar tillbaka till IB.. Fan ta mig! Jag vill vara tillsammans med dem och uppleva det de upplever ..men jag vill inte ha den pressen. Det var den jag ville välja bort och så tvingades jag, naturligtvis, att välja bort allt det andra med. Samtidigt som jag är helt övertygad om att jag gjorde rätt och trivs med min nuvarande studiesituation så kan jag inte sluta fundera på hur det kunde varit.. Men det får jag aldrig veta nu. Kanske lika bra, vem vet hur den verkligheten kunde sett ut? Jag hade nog inte mått prima..

Sladdade runt i Kinna nu när jag jobbade i kväll. Isgata pga isregn. Höll på att köra ur polisrondellen på helt fel ställe. Hade väl varit kul att köra rakt in i en vägskylt? Njää.. Att det kan vara så kul att sladda :P Tycker inte alls om det när man sitter brevid, men när man kör själv då är det annat ;) Då är det helskoj!

Upp klockan 6 imorgon, jobb, jobb, jobb! Håll tummarna att jag inte blir magsjuk. Jag slipper visserligen komma i direktkontakt med de magsjuka vårdtagarna, så det ser ju på så vis rätt ljust ut för min del. Har min diabetes att tacka, om jag får magsjuka så är det i princip direkt till sjukhuset om blodsockret sjunker eller vägrar sjunka. Inte trevligt.. Har kurerat mig med avslagen cola och 15 vitpepparkorn för säkerhets skull ;)

Saknar min mys, väldigt mycket.. Inte långt kvar nu innan jag åker, visserligen lite mer än 4 veckor, men tiden går ju något herrans snabbt! Mycket som ska göras innan dess, speciellt i skolan. I morgon ska jag göra en insats för historian. Fick reda på i fredags att det är provdax på måndag morgon, sehr gut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback