Sjunker

Jag är trött. Jag har ångest. Jag känner oro. Jag är deprimerad.

Jag gick och slängde sopor hos en vårdtagare idag, var tvungen att gå en bit för att göra detta, och under denna promenad kom jag fram till att mitt liv ser likadant ut varje dag. Eller ja, jag har två olika dagar.
Antingen går jag i skolan, eller så jobbar jag.
That's it, och jag finner mig i det, har liksom aldrig riktigt reflekterat över det.
Men idag kom jag på att mitt liv är tråkigt.
Väljer det väl kanske själv, men jag har som sagt aldrig haft ont av min tillvaro innan.
Måste ha varit något undermedvetet som trängt upp.
...and here I go again, perfekta psykologieleven :R
Anledningen är väl att

Jag saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback