Yeeeees!

Efter 30 minuter i telefon kom jag äntligen fram och fick reda på att det är inga problem :D Jag behöver bara ha bokningskoden, inte pappas kort, när jag ska flyga så fixar allt sig :) Här har jag gått och haft ont i magen för ingenting. Nu är det bara att vänta på intygen ifrån sjukhuset. Och om inte dom har kommit innan måndag nästa vecka, då blir det att sätta sig vid telefonen igen. Fast till sjukhuset brukar det inte vara några telefonköer. Sen ska det packas och fixas för om fyra veckor ska det vara färdigpackat, jag ska ha ätit min lilla tårtbit och vara redo att åka. Ihh! Jag längtar.. Svenskan var såå tråkig idag, engelskan med så jag satt och drömde bort.

Fyra veckor tills jag fyller 19. Det är väl inget roligt att fylla? Inget speciellt, betyder bara att tandvården skrattar för att det är sista året dom behöver ta hand om ens tansemannar. Det är ju det året man ska ta studenten och gå på balen, men icke! Det får vänta ett år, tills jag är 20, och det är väl kanske roligare att fylla, i alla fall för en del, jag vet att Sara och Sara blir glada den dagen jag fyller 20 ;)

Jag måste fixa så mycket i mars. Tror att jag ska ta det lugnt med pengatjänandet, får upptas efter jag kommit hem. Blir nog bra. Usch, ingen idé att jag planerar något, håller mig aldrig till den planen ändå. Fast jag är stolt att jag denna veckan faktiskt gjort mycket skolarbete i förväg. Eller ja, skrivit två inlämningsuppgifter. Har engelskauppsats kvar :R Gräs, fast första draft är ändå inget att lägga ner möda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback