En vecka

Veckan har gått snabbt. Innehållit strömavbrott, jobb, studning, samhällsprov, ekonomiprov, skratt och gråt. Att man kan ha så roligt när man "diskuterar" frierier ;) Haha, var roligt att få reda på att inte alla klasskompisarna är helt humorbefriade :P 

Har känt av mina oroliga magnerver igen.. All stress sätter sig i den och säger ifrån. Får hoppas att jag slipper magsår en gång till. En gång är redan för mycket..

Nu blir det en helg utan jobb, eller studierna är ju ett heltidsjobb, men inget jobb som inbringar pengar och innebär bilkörande och besök hos Kinnas alla gamla. Helgen kommer istället att ägnas till skolarbete.. Vad annars? :R Men det är nödvändigt om man ska nå någonstans.



Kollade lite citat och fann att Britney Spears inte är den mest bright'a person med talförmåga:

"Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika. "

"Om jag skulle vilja gifta mig med prins William? Jag skulle älska det. Vem vill inte bli prinsessa?"

"Var sjutton ligger det där Australien egentligen? "

..eller vem vet? Kanske stämmer citatet av Bert Karlsson om Bosse Ringholm?

"Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker."


http://www.ordsprak.se/sokresultat_ord.asp?kategori=60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback