Sista sommarlovet inlett

S.O.M.M.A.R - SOMMAR! S.O.M.M.A.R - SOMMAR!
Sommar, sommar, sommar, sommar, sommar, sommar
Sommar
Nu börjar sommarlovet
Sommar
Vi får va ute var dag
Sommar
Tänk att få va vid stranden och bada i en sjö någonstans
Du och jag
Varje dag
Och nu sjunger vi våran sång
S.O.M.M.A.R - SOMMAR!

image60



CAE-provet avklarat. Bara att vänta in resultaten. Gick väl hyffsat ändå.
Sara och jag försedde oss med lunch på en väldigt liten pizza, med en väldigt varm stenugn, vilken tillagade väldigt goda pizzor :) Gick en liten tur runt kring Göteborgs Universitets skrivsal och jag kom att gilla Göteborg ännu mer. Ett plus med vår andra största stad är faktiskt spårvagnarna i mitt tycke. Snabba, okomplicerade och går jämt. Idealiskt!


image61


Till sist vill jag gratta alla 2007-års studenter och säga några väl valda ord:

image62

and

image64

Kommentarer
Postat av: Maria

Bara ett år kvar nu, det går fooooooooooooooort!

2007-06-14 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback