Weekend in Varberg

I fredags kväll tog Adde, Skogis, Marek och jag vårt pick och pack och drog till Skogis lilla stuga i Varberg. Helgen var ytterst trevlig och innehöll allt som man kan förvänta sig av en helg vid havet: Poker, jordgubbar, engångsgrill, TreToppar, sol, bad, god dryck och trevligt sällskap :) Dock lite, eller nej - alldeles - för mycket brudspaning för min del :R Men vad kan man förvänta sig när man spenderar en helg i en tjejvimlande sommarstad som Varberg med enbart 20-åriga killar som sällskap?




Var uppe och tittade på och grattade mina f.d klasskamrater till studenten i fredags med :) Leenden, champange och vita mössor överallt. Nästan en för varm sol, men vad gör det? Så mycket bättre än regn. Fick t.o.m ett brev som jag skrev till mig själv för ett år sedan, helt glömt bort! Men det var med blandade känslor och lite tvekan som jag fixade iordning de små gottepåsarna och tog bussen till Borås, skulle ju egentligen varit min studentdag också..



Gothenburg tomorrow with Sara. We're going to The People University to do the speaking and listening parts of the CAE-test. Wish us luck!



Betygen är satta. Skolan är mer eller mindre över. Jag påbörjar mitt sista riktiga sommarlov.
Sommartider hej, hej! Sommartider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback