Am I still your angel?

Jag längtar. Nu börjar det bli verklighet, jag har sjutton hela dagar kvar i trista Sverige, tretton till skoldagar att genomlida men sen är jag påväg! Jag vill bara pilla med resplaner hela tiden, men jag har skolan att tänka på. Vill bara rota fram sommarkläderna och packa ner, men jag har inte riktigt tid. Jag kan ta mig tid, visst, istället för att smita undan plugg på annat vis, men då vet jag att jag borde plugga och att jag faktiskt har tid till packning sen, så jag sover istället. Då är man ovetande. Eller så ser jag till att ha någon att snacka med på msn. Mycket trevligt tidsfördriv. Bestämde mig innan för att måla naglarna också, har jag inte gjort på evigheter, men det kändes bra. Fick ordning på mitt tal om Virginia Woolf med, blev väl 4 minuter allt som allt. Rätt hyggligt. Har lunchrasten att förbereda på imorgon med. Nu ska jag väl ta och sova. Om jag kan, sov ju 2 timmar innan. Men det är värt att försöka.

SBA

Jag vill åka nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ta med mig också, är du snäll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback