Godmorgon nya dag

Oj oj oj, vad jag var duktig igår :) Jag tvättade bilen, tvättade hunden, tvättade mitt golv (efter jag dammsugit det), gick runt sjön med gran, satte in pengar på mitt konto och köpte skor :D Dessutom slapp jag och Saraliten ifrån två lektioner :P Så vi slutade i princip 11.30-nånting. Nice :)

På kvällskvisten kom Gran och Grans pojk traskandes så vi tittade på film, först The Holiday (såå söt!) och sedan Svensson Svensson - filmen (jösses!) Jag höll på att somna i soffan, Gran somnade i soffan.

Idag ska Sarorna göra färden över Larsaskogen för att också få titta på film, äta chips, dricka gott och äta onyttigt. Ska bli trevligt värre, men innan dess ska jag ta och hälsa på solen och skriva packningslista. Går mycket bra att kombinera ;)


Have a nice day folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback