Ich bin sehr müde

Gunnar var sjuk idag = ingen tyska! Jag hatar dom lektionerna (förlåt mys) och blev därför med ens mycket gladare. Så jag tågade iväg till Mona-Lisa och frågade om det var ok att sitta av min datakunskapstimme lite tidigare, och visst, gick så bra så. Så jag slutade idag 12.30 istället för 15.25, tycker jag är skönt.

Men, för att tära lite på min nyvunna lycka, så visade sig att mitt nya bankkort har en stor repa i magnetremsan :R Provade det visserligen i två bankomater, och det funkade, men man vet ju aldrig hur det blir sen.. Kommer ju inte hinna få något nytt kort innan jag åker, så det är väl lika bra att hoppas på det bästa.

Nu funderar jag på en kort tupplur, eller en walk mit hunden. Can do both. Naturligtvis efter varandra, men då är frågan, vad först? Dunno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback