Jobb, syster och väldigt seg

Tjänat in lite granna denna helgen i alla fall, kommer inte i närheten av marslönens kvantitet, men det är lite att leva på. Var antagligen sista gången jag jobbar på ett bra tag nu, förhoppningsvis. Har annat att fokusera på.

Syster fyller år idag. Grattis till dig. Att du fyller 17 är väl inget konstigt, men det fick mig att inse att jag har en lika gammal ponny. Lille Tuffer börjar bli till åren nu. Den insikten fick mig verkligen att fatta hur snabbt tiden går. Scary.

Idag har varit en väldigt seg dag, upp på moders kommando, lite för sent, och sen iväg till jobbet. Jobbet gick ok tack vare det trevliga sällskapet i form av en rätt så kort och kul 24-åring vid namn Maria. Sen bar det av hemmåt där vi sjöng för syster och familyfrukost väntade tillsammans med daimtårta. Efter det hade jag tre trevliga msn-konversationer och skulle egentligen börja med min engelska essay, men tyckte texten var så ointressant så jag gick och lade mig, sov en stund och har nu ätit familymiddag. Nu dessvärre blir det engelskaplugg. Klassen vill väl höra vad jag kommit fram till om Virginia Woolf ..eller inte. Kind of boring.

Happ happ, var vad jag hade att förtälja för tillfället! Kramar till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback