Literary essay

Booooooooooooring! Eller ja, blir väl vad man gör det till. Känner att jag fyller hela den med exempel från boken :R "You should quote!" jaja.. Får tacka min granne-över-skogen i-det-gula-huset för hennes vägledande. What would I do without you, Saraliten?

Vi spelade in våra låtar som vi kämpat med i några veckor nu.  spelade jag, Marie och Anna. Älskar den låten, Disney är kult! Anyway, fick spela om låten en extra gång för att min sång inte hördes. Hade nog varit lika bra att ha haft det så och struntat i extrainspelningen. Jag säger bara det här en gång: I will never sing in public ever again! (känn er välkomna att säga: "Snälla, håll tyst" om ni kommer på mig att bryta mot denna ed)

Tillbaka till skolarbetet och om en timme blir det muffinsbak, lite olägligt i och med nuvarande status på min essay, men vad gör man inte för blåbärsmuffins? ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Just det, blueberrymuffin :D Yummie! Det är hög tid för gran att få smaka snart, tycker jag allt.. Puss

2007-03-15 @ 08:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback