Min svaghet

More candles

Även jag har en svaghet. När andra har skor och godis så har jag ljuslyktor och ljus. Jag tänder dom nästan aldrig, men jag kan köpa på mig så oändligt många ljuslyktor, vara jätteglad för stunden, för att senare undra "Varför köpte jag den?" Jag vet inte vart jag ska ha alla, men jag får väl göra plats i hyllorna eller något. Ullared är verkligen inte det bästa stället när man har den benägenheten att plocka på sig. Idag resulterade det bara i en, men det var efter att jag rensat ur vagnen. Dom har ju såå mycket fint! Ska nog ta och ordna plats för min nya nu :)

Have a nice evening people!

Candlelights
Lights

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju myset själv, lilla gos där ;) Tack för idag, förresten.. alltid lika trevlig att promenixa med dig, gran! love you

2007-03-10 @ 14:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback