Min utopi

Klar. Var väl egentligen en baggis. Somliga tyckte att jag var alldeles för ambitiös. Skulle kunna publicera den här, men vem vill läsa? Vem vill egentligen läsa vad jag skriver alls? (förutom du Gran ;) Borde kanske göra som LångeSara; vänta tills jag faktiskt har något vettigt att skriva. Men har jag någonsin nåt vettigt att skriva? Inte om man får tro min käre pojkvän :R I'm boring.. Men enligt engelskaboken borde jag i så fall vara intelligent. Ovannämnde skulle säga "Kass bok!" Jag säger: "Det får LilleSara avgöra."

Men nu ska jag inte uppehålla någon mer ikväll. Jag ska sova och drömma mardrömmar om min engelskauppsats som ska bli skriven imorrn :S Varför ska jag alltid skjuta upp saker? I och för sig presterar jag bättre då. I alla fall över lag. Men jag mår lika kasst varje gång innan jag skrivit den, efteråt med för den delen för de nätterna brukar inte bli så många timmars sömn på. Var nog lika bra att jag tackade nej till att jobba på torsdag kväll.. Jaja, sängen var det!


Godnatt folket

Kommentarer
Postat av: Hanna

sry, gran, för att jag lämna dig i sticket.. med utopin! fy på mig! orkade bara inte hålla uppe ögonen.. så sängen blev alltför lockande! hoppas vi kan ses en annan dag, då du är utvilad och inte har skjutit upp massa skolarbete :) Puss till min alldeles, alldeles bästaste vän

2007-03-14 @ 11:40:19
Postat av: långesara

öhöm, jag läser faktiskt oxå din blogg, kära lilla lisa.. eller jag ahr böjat göra det iaf. lite tråkigt tycker jag att ingen annan skriver längre =/

2007-03-14 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback