Väderomväxlingar

Idag har: solen skinit, regnet öst ner, det har åskat, blåst, haglat och snöat :S
- Vart är världen påväg?

Igår fikade jag med Råål på dagen och gick en liten bete. Efter det var det jobb och på kvällen var det myskväll i Kammarberg med Hanna, Johan och Simon. Vi åt pizza och tittade på film.
Just my Luck med Lindsay Lohan. Söt film.

Idag var det fikastund hos gran med en promenad efteråt. Mycket trevligt :)

Nu blir det studstund. Samhällsprov på tisdag. Urk. Måste prestera. Bläk



Har Sara smittat mig? Har jag blivit fikaberoende? :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom precis på att jag inte alls sett filmen, ville bara det för ett tag sen men det blev inte av =/. lite fika har ingen dött av =)

2007-03-19 @ 17:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback