Vår!!!

Nu har våren kommit till Svearike :) Wonderful indeed. En perfekt dag att gå hem från skolan och att sitta och läsa ute på :P Så härligt så.

Gjorde engelskatalet idag, gick hyffsat fast det blev lite rörigt på vissa ställen. Virginia Woolf blev väl inte riktigt rättfärdigad med min presentation, men jag fick fram vad jag hade och ville säga om henne.

Sitter och förundrar vilken kapacitet en människohjärna har egentligen. Just minnesmekanismen. Att man bara kan plocka fram vissa minnen och spela om dem som en film för sitt inre. Visst, man har säkert modifierat vissa detaljer, glömt andra, men ändå helheten och just att man kan få känslo- och luktförnimmelser. Ännu ett utav naturens under som jag inte förstår mig på men uppskattar destomer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback