Zen på väg!


Ahhh! Nu är den beställd :D ...till LångeSaras stora besvikelse "åååh du gör ett misstag även om du kanske inte vet om det än" Sara vill se mig köpa svindyr mobil med alla funktioner som finns, jag säger: no! Jag ville ha den, blev en dyr affär detta med tanke på att jag köpte till en armbandsväska till den, men jag ville ha den också, och så frakten. jag hoppas att det är värt det. Visst, de jag har pratat med som har en sådanhär har haft krångel med låsningar, men jag kan ju hoppas på tur (inte troligt att jag har den turen, men hoppet är det sista som lämnar en sägs det väl?) Ville icke ha iPod, sorry Sara, den tiden jag fick ha din iPod i handen resulterade bara i att jag fick se mer av din pojkvän på bild än vad jag någonsin sett hon i verkligheten och att jag nu fick mer info om vad du sysslar med på fritiden, inte någon "villa-ha!"-upplevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback