Imorgon...

...skulle jag vilja ha sovmorgon, men icke, jag ska iväg och jobba. Verklighetens sanning. Men efter det blir desto roligare. Då ska jag iväg till Borås och träffa de personer jag beundrar mest: mina forna IB-kollegor. Dom har orkat sig igenom 3 år av IB - stress, press och hårt arbete - och nu sina exams. Jag är så fruktansvärt stolt över er! ..men samtidigt stinger det till lite. Jag vill också ha den där känslan "jag har klarat det", men nu är det definitivt över. Nu ska all energi läggas på mitt sista år, nå dom där betygen som jag vill ha, och hoppas att det räcker för att ta mig dit jag vill. Man kan om man vill för "det sitter i huvudet"!


image55

Kommentarer
Postat av: Anna

är stolt över dig också som klarade av att ta beslutet att byta linje :)

2007-05-19 @ 13:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback