Jogging

Femte gången jag joggar på en vecka idag. Jag har ALDRIG joggat innan, och heller inte förstått mig på det fascinerande med jogging. Gör jag inte nu heller ska jag väl erkänna, men det funkar. Att jag blir tvingad till att jogga är en sak, det har jag blivit vid två utav tillfällena, men det betyder att jag joggat själv, på eget initiativ, tre utav gångerna!

image52


Jag är stolt. Riktigt stolt. Och tacksam, skall tilläggas. Jag är långt ifrån en slipad joggare men om inte Sara hade funnits så hade jag aldrig ens upptäckt att jag KAN jogga. Hemsk och hård är hon, viker inte en millimeter, men man ska inte dalta heller, och även om jag klagar Sara, så är jag i alla fall tacksam efteråt :)

image51

Kommentarer
Postat av: Gran

Haha. Efter 9 veckors jogging så.. då känner man äntligen resultat.. det vill jag lova. Tur att du äntligen har kört i gång nu då så att jag kan ut o pina dig i spåren lite, ja med :)

2007-05-07 @ 09:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback