Svenska skolsystemet

- ett skämt.

Ärligt talat. Det är helt rubbat! Andas andas. Och hur kan man anställa helt inkompetenta lärare?! Genom mina år i skolan så har jag haft helt suveräna, medelmåttiga och mer eller mindre kassa lärare, men det här året har nog tagit priset i variation av kompetenta lärare. 

Jag anser mig ha träffat på Marks mest mysko, ointresserade och helt kunskapslösa lärare det här året, och då skojar jag inte! Klädstilen är OMG :| , närvaron på lektionerna är lägre än låg, om man frågar något kan man se sig i stjärnorna efter ett svar och stavar som en kratta gör människan.. Vart är Sveriges lärarkår påväg?

Om man inser att man inte har någon passion längre, eller föråldrade kunskaper, i det ämne man lär ut, då får man väl antingen sluta eller göra nåt åt saken? Uppatera hårdisken kanske? Men nej nej.. Det går inte!

Kommentarer
Postat av: Henrik Skelögd

Tack för komplimangerna, jag kommer fortsätta lära ut samma saker tills jag blir 75 år

2007-06-01 @ 15:09:36
Postat av: adde

hehehe,, konstigt att det inte finns bättre lärare.! ele a, de borde de ju göra, men ibland undrar man ;^)

2007-06-01 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback