Cold as fire, hot as ice

Jag är ikapp med USAs tempo vad gäller Heroes.. Uncomfortable as hell! Jag vill se nu, nu, nu! Det är så spännande och jag vill inte vänta en vecka mellan varje avsnitt :R Dö väntetid, dö!

Nu ska den gamle sängen ut ur huset, säljas, bort! Onödigt att ha 2,65 meter bred säng när man sover själv. Då är det fullt tillräckligt, till och med överflödigt, med en 1,60. Ska breda ut mig över hela den i natt bara för den sakens skull!

Har tankarna om att investera i en bilstereo nångång inom en, förhoppningsvis, snar framtid! Några förslag på någon stilren, funktionabel, billig, inte alltför komplicerad musikmackapär så hojta till :)


Breda ut sig var det som gällde ja, nattinatt :)

Kommentarer
Postat av: ajram

tror vi har en schysst över, men vet inte om den e till salu dock, fråga råål så kommer han säga att du ska köpa en alpine :P

2007-11-09 @ 09:25:35
Postat av: Du vet vem..

Hon skrev trots allt "billig", då kan man i stort sett utesluta Alpine, ajram ;P Iofs så kan man ju köpa Alpine för
under 2000 med, och eftersom du nog inte kommer ha slutsteg och grejjer så skulle en sån funka riktigt bra tror jag. Vad är det för nån som sitter i nu då? Jag kan hjälpa dig me d om lite mer än en månad ;)

2007-11-09 @ 10:10:15
Postat av: Dunsockefantasten

It's FNO we're talking about ;D Det sitter en bandspelare i, radion är ok, men jag är rätt trött på att lyssna på gamla band ;) Får bli ändring på det om den ska rulla igång igen!

2007-11-09 @ 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback