Confessions

Dra mig baklänges vad jag har syndat den här helgen! Ska inte rada upp allting för det mår ingen människa bättre av. Tillbaka till vardagen imorgon!

Just det.. Vardag var det, skola skola skola, jag tål inte eländet. Gör inte mig eller någon annan människa gladare (kanske har fel?) På lovet har det varit jobba jobba jobba istället - 5 dagar, ca 40 timmar, spenderandes med förkylda vårdtagare. Resultat: känner mig både trött och lite snuvig. Kanske åkt på någon utav gamlingarnas förkylningar? Vore inte helt omöjligt.

Någon som har förslag på annat arbete? Mottages gärna, för jag behöver omväxling på det planet.


Nu ska jag återvända ill skolarbetet.
Gokvällen

Kommentarer
Postat av: kakmonstret

du har iaf inte varit ensam om att synda.. idag har jag ätit några (ca 5) chokladbollar... hemmagjorda, jag använde t.o.m. elvisp för ja va förlat för att knåda degen =P

2007-11-04 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback