Uppgång, nedgång, utgång och passgång

I helgen var det girls night med Maria :) Goda drinkar, gott tillbehör och sedan krogen!
Trevligt var det och jag hoppas på en repris inom en inte allt för avlägsen framtid :P



Ikväll var det promenad med Hanna och Johan. Riktigt skönt var det att få komma ut och andas den kalla luften och se de första små snöflingorna singla ner från himlen ovanför. Hoppas att det blir riktig snöyra snart, vore skönt med lite ljus och myspyskänsla.

Riktigt förbannad på mig själv för att jag klantade till det så på retoriken. Talet gick över förväntan! ..och över tiden.. Fan också. Dubbelfan. Trippelt och miljonfan! (förlåt att jag svär) Frustrerad till max. Tur att aktiekunskapen och naturkunskapen har gått riktigt bra, annars hade jag sannerligen mått sämre.

Kommentarer
Postat av: Stavros Rochester

"Fan också. Dubbelfan. Trippelt och miljonfan!" inte undra på att det går dåligt med retoriken ;P Förlåt att jag påpekar men jag kunde inte låta bli ;D

2007-11-13 @ 08:54:26
Postat av: ajram

passgång, det är jag eller? hästepästen vill bara passa, inte galoppera, inte trava :D

2007-11-13 @ 11:29:08
Postat av: En mört som har simmat böört

Till smisktiggaren:
det går jättebra! ..förutom att jag har för mkt att säga vilket leder till underkända tal för att dom är för långa! :R *morr* och där skippar jag faktiskt svordomarna ;P

Till Maria Margareta:
Passgång är Hanna å Johan, utgång är du, nedgång/uppgång är skolan ;)

2007-11-13 @ 13:41:14
Postat av: Stavros Rochester

Inget fel på svordomar, men dom va fattiga ;P Jag vill också ha myspyskännsla :/

2007-11-14 @ 08:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback