Förbannad and amazed

Dagen började ju bra. Vaknade med nackspärr :R Grattis. Fortsatte bra med huvudvärk och fortsatt nackspärr.. Slutar med nackspärr och huvudvärk med.. hurrey!

Vad gäller visiten på jobbet så började den bra och slutade med att jag gick därifrån kokandes av vrede. Visst, liten sak kanske, men vafan, dom har nog så problem med att få dit personal på helgerna, och när man nu erbjuder sig att ta lite tider så får man svaret "ja, du kan ta den tiden, men den andra kan vi ju lämna så att andra får chansen, eller hur?" Vaddå!? Jag trodde hon ville lösa sådana där grejer smidigt så hon slipper sitta och ringa folk. Jag vill gärna kunna planera mina helger, och då är det klart att jag är framme och försöker få dom tiderna jag vill ha någon tid i förväg, men kanske är det så att någon har ont av det? Kanske vissa tycker det är orättvist, men då får dom väl göra något åt saken och också vara framme. Men nej.. Då är det bättre att klaga :R Det kan helt enkelt vara så att det är lättare att få ut den turen om det är 8,5 timmar istället för 5, men jag tror inte det. Vem vill jobba en söndagmorgon OCH samma söndagkväll? Jag orkar inte ha dom ringandes jämt, jag vill inte behöva sitta och vänta heller. "Kommer dom ringa? Kan jag kanske göra något annat?" Ja, jag kan säga nej, men jag vill faktiskt jobba. Vem vill inte tjäna pengar? Blir förbannad..

Får väl avsluta med lite roligare saker för det är så att folk, varken på jobbet eller i skolan, känner igen mig längre :P Tänk att så lite kan göra så mycket! Ska nog börja byta hårfärg regelbundet ;)

Kommentarer
Postat av: Tysken

Vilka pappskallar dom verkar vara på jobbet. Jag vill se dig i den nya hårfärgen! :)

2007-10-04 @ 09:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback