Heroes

Lagat tacopaj idag :) Att laga mat är faktiskt kul, synd att det ofta ska vara så tidskrävande bara. Men nu när moder min blivit opererad i handen så får man ta sig i kragen och hjälpa till Fiskgryta var det innan i veckan, lyckades även bra med den. Får se vad det blir att tillaga nästa vecka!

Sett 20 avsnitt av Heroes nu. 10 betade jag av bara igår :P Riktigt spännande! Blir jobbigt när man är i kapp med näsong två's avsnitt som sänds i USA nu. Måste vänta en vecka emellan varje gång.. Var längesen jag följde en serie över huvudtaget. Visst, TopModel var jag helt besatt av i våras. Har både sett Australiens, Storbritanniens, USAs och började på Canadas. Sveriges borde väl sändas nångång med?

Nu drar provruschen igång innan lovet :R Överlycklig blir man.. Not.


Kommentarer
Postat av: airam

sveriges top model går väl nu?

2007-10-07 @ 21:23:02
Postat av: L

Haha, det har du nog rätt i :P Damn, nu kommer tv'n sno tid på onsdagar iaf :/ *vlorr*

2007-10-08 @ 00:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback