Singel

Försöker hitta en låttext som vill säga allt jag känner just nu, men den låten är inte skriven än. Jag tänker inte skriva den heller, för så poetisk är jag inte. Men det hade varit lättare att ta någon annans ord och låta dem bli ens egna. Identifiera sig med dem och veta att man inte är ensam.

Jag är faktiskt inte bitter, inte överdrivet ledsen, känns mest tomt. Stundtals är det klart att det känns sorgligt, förjävligt och fel, men på det hela så är det nog det bästa för mig. För honom. För oss. Man kan helt enkelt inte tvinga fram kärlek, och det är ingen idé att försöka låtsas heller.

Det är inte riktigt lätt att inse, eller vilja inse, att det aldrig kommer vara som det var. Allt mys, all glädje, all kärlek. Men för att kunna leva nu så måste det accepteras. Det tar bara tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback