Gekås, kakor och muffins

Igår var det Gekås som gällde med Sarorna. Klockan 8.25 begav jag mig hemifrån för att ta mig över stock och sten, genom skogen, upp till vägen. En 20 minuter lång strapats som väckte en till liv och värmde kläderna litegranna. Sedan, punktlig som bara den, kom Saraliten och plockade upp mig med lilla bilen. Nästan anhalt - tankningsstället, och sedan vidare till Saralång och därefter non-stop till Ullared.

Framme runt 10, knappt inget folk. Efter fikapaus med muffins, kakor och nyponsoppa så snek vi in på Gekås, handlade, och var ute efter 12. Därefter skoaffärerna, H&M (halva priset på allt :P), mat och ICA. Sedan bar det hemåt efter en plånboksmarodörig, men ändå riktigt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback