Tokfia

Om man har lätt att få kramp i fötter eller ben så ska man lägga bordsknivar under madrassen. Ska visst funka. Har en jobbarkompis och några vårdtagare som provat. Låter mysko tycker jag...

Igår var det sittning med mat, idag är det sittning med plugg. Igår var det trevligt, idag är det mindre trevligt. Igår var vi några stycken, idag sitter jag här ensam.

Städningen är klar i alla fall. Fick ett ryck... eller kanske en omedveten impuls som sa att "städa kräver mindre tankeverksamhet än plugg". Tog i alla fall alldeles för lång tid från mitt skolarbete och nu sitter jag här med nästan allting kvar. Har i alla fall gjort klart en grej och skönt är väl det.

Nej. Nu får jag sätta igång innan jag somnar.
Klara, färdiga, GÅ!

Kommentarer
Postat av: ajram

vad var du på för nobelfest tro? :P

2008-02-18 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback