We like to move it, move it

Nu vill jag verkligen flytta. Sara satt och tittade på lägenheter i skolan, jag sitter och tittar på lägenheter nu. Tänk att få ha ett eget hem. Ingen som springer och gormar att "gör det här och det där!", ingen som klagar på att man inte har kliniskt på sitt rum, ingen som kommenderar och styr, ingen att irritera sig på. Välja de personer som ingår i sitt hem, inte tvingas leva under samma tak med människor som man, i alla fall ibland, inte tål. Ja, jag är trött på min familj och jag är redigt trött annars med. Nu blir det sängen. Ajöss!


Kommentarer
Postat av: Gran

Ja, vi skulle ju joina varandra ... när vi har så bångstyriga pojkvänner =) Think about that!

2008-01-12 @ 14:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback